مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-17بين الملل

تعداد شهدای کرانه باختری به 61 تن رسید


یک منبع پزشکی از شهادت دو شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در شهرک «حلحول» واقع در شمال الخلیل و نابلس خبر داد.

- یک منبع پزشکی از شهادت دو شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در شهرک حلحول واقع در شمال الخلیل و نابلس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منبع اعلام کرد، محمد نضال محمد ملحم ، نوجوان 17 ساله فلسطینی به ضرب گلوله جنگی سربازان ارتش رژیم اشغالگر در شهرک حلحول زخمی شد و از شدت جراحت در بیمارستان المیزان به شهادت رسید.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نیروهای ارتش رژیم اشغالگر بامداد سه شنبه به مدرسه الصناعیه در حلحول که در آن تعدادی از کارگران نوار غزه حضور داشتند، یورش بردند.

پس از یورش به شهرک حلحول و وقوع درگیری میان نیروهای رژیم صهیونیستی و فلسطینیان علاوه بر شهادت محمد نضال محمد ملحم، سه تن دیگر از شهروندان فلسطینی زخمی و 30 تن دیگر بازداشت شدند.

درپی یورش نیروهای رژیم اشغالگر به شهر نابلس در چهار روز پیش سمیر محمود عبدالقادر صبره شهروند 70 ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها از ناحیه شکم به شدت زخمی و به بیمارستان رفیدیا منتقل شده بود و امروز (سه شنبه) بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شهدای کرانه باختری به 61 تن رسید

تعداد شهدای کرانه باختری به 61 تن رسید