مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-07فرهنگي

جورج میلر با «فیوریوسا» در اسکار


به احتمال زیاد اولین نمایش جهانی فیلم «فیوریوسا» جورج میلر در جشنواره کن 2024 و درست 9 سال پس از اینکه «مد مکس: جاده خشم» جشنواره را شگفت زده کرد، - جی پلاس ، به نقل از ورایتی، جورج میلر پس از حضور در جشنواره فیلم کن با سه هزار سال حسرت در سال 2022، چشم به بازگشت پرشور به جشنواره با فیوریوسا دارد که پیش درآمد مکس دیوانه: جاده خشم است.

کمپانی برادران وارنر، آنیا تیلور جوی را برای نقش جوانی امپراتور فوریوسا که شارلیز ترون در جاده خشم در آن نقش ظاهر شده بود، انتخاب کرد.

میلر با همراهی شریک قدیمی اش داگ میچل فیوریوسا را تهیه کرده و در آن کریس همسورث را در نقش شرور فیلم جلوی دوربین برده است.

ثابت شده که جشنواره کن سکوی پرتاب موفقی برای مکس دیوانه: جاده خشم بود.

این فیلم سال 2015 در بخش خارج از رقابتی جشنواره نمایش داده شد و اندکی بعد راهی سینماها شد و 374 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

این فیلم همچنین نامزدی 10 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را کسب کرد و موفق شد در نهایت 6 جایزه را به خانه ببرد.

به گفته یکی از منابع آگاه، برنامه برادران وارنر این است که اولین نمایش جهانی فیوریوسا در کن باشد، هرچند استودیو چنین پیشنهادی را شایعه خواند و گفت همه چیز به برنامه بازیگران برای تبلیغات فیلم بستگی دارد و تا زمانی که اعتصاب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جورج میلر با «فیوریوسا» در اسکار

جورج میلر با «فیوریوسا» در اسکار