مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-11فناوري

پردرآمدترین مشاغل حوزه فناوری کدامند؟


دنیای رایانه و فناوری اطلاعات در تمام وجوه زندگی مدرن نفوذ کرده و به جزء لاینفک زندگی انسان ها تبدیل شده است؛ به نحوی که تمام امور زندگی افراد از جمله رانندگی خودرو یا تشخیص بیماری به فناوری گره خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجا که در سال های اخیر پیشرفت تکنولوژی، سرعت بسیار بالا و غیرمنتظره ای را پیموده است، مشاغلی که در این حوزه بوده اند نیز از مزایای خیلی خوبی برخوردار شده اند.

همچنین کارهای زیادی هم که پیشتر حتی نامشان برایمان آشنا نبود، به مشاغل روز جهان اضافه شده و گوی رقابت را از سایر شغل های قبلی و قدیمی ربوده اند.

درحال حاضر رشته آی تی به عنوان یکی از رشته های اشتغالزا در کشور به شمار می رود که دارای سرعت اشتغال بالایی است.

در دوران کرونا که امکان فعالیت بسیاری از کسب و کار وجود نداشت، بیشتر مشاغل در بستر اینترنت و از طریق فضای مجازی توانستند فعالیت خود را ادامه دهند.

  افرادی که این روزها به دنبال شغل در حوزه تکنولوژی هستند، باید از این پس دقت بیشتری در انتخاب و تعیین شغلشان داشته باشند، چراکه می توانند با توجه به فهرست زیر، درآمد بیشتری را برای خود کسب و آینده خود را با علم و دانش بیشتری پایه ریزی کنند بنابراین آگاهی از اینکه این روزها چه مشاغلی از درآمد بهتر و شرایط مطلوب تری بهره مند هستند، برای افراد بخصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردرآمدترین مشاغل حوزه فناوری کدامند؟

پردرآمدترین مشاغل حوزه فناوری کدامند؟