مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-12سياسي

گام های خوبی در رابطه با یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات انجام شده است


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: گام های خوبی در رابطه با یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات انجام شده است ولی با نقطه مطلوب فاصله داریم.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: گام های خوبی در رابطه با یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات انجام شده است ولی با نقطه مطلوب فاصله داریم.

مصطفی طاهری ظهر امروز (20 مهرماه) در نشست خبری با رسانه ها، با اشاره به اجرای قانون یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات، اظهار کرد: تا تکلیف اسناد غیررسمی در کشور مشخص نشود، نمی توان این قانون را کامل اجرا کرد و به دنبال تعیین تکلیف این اسناد هستیم.

وی تصریح کرد: یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات باعث می شود یک سامانه برای انجام امور رسمیت یافته و تراکنش داده ها افزایش می یابد و در حال حاضر شاهد آن هستیم.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با اشاره به دپوی خودرو از سوی شرکت های خودروساز، گفت: این اتفاق در ادوار گذشته وجود داشت که دلایل خاصی از جمله نبود چیپ مورد نیاز بود که در همان موقع بخش دانش بنیان برای ساخت چیپ فعال شد و دیگر نیاز به طراحی نداریم و عنوان می کنم امروز دپوی خودرو حداقل در شرکت های بزرگ نداریم.

طاهری در پاسخ به سوالی در رابطه با مهاجران افغان در ایران، عنوان کرد: در کشورهای دنیا موضوع مهاجران هم ظرفیت به شمار آمده و هم تهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های خوبی در رابطه با یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات انجام شده است

گام های خوبی در رابطه با یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات انجام شده است