مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-14اقتصادي

اختصاص 300 میلیارد ریال به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری استان مرکزی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از اختصاص 300 میلیارد ریال به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه مصطفی مرزبان صبح امروز در حاشیه بهره برداری از یک رستوران بین راهی توریستی ساوه از اختصاص 300 میلیارد ریال به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری استان خبر داد و گفت: این طرح از محل اعتبارات سال 1402 برای اصلاح، مرمت و توسعه زیرساخت های گردشگری این استان تخصیص یافته است.

  وی تصریح کرد: از این میزان 150 میلیارد ریال به منظور مرمت آثار تاریخی، توسعه زیرساخت های گردشگری و صنایع دستی از محل منابع استانی و 150 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ملی مصوب شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با بیان اینکه پیش بینی می شود مبالغی نیز از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان مصوب شود که با احتساب آن کل اعتبارات استان به بیش از 450 میلیارد ریال می رسد، افزود: سال گذشته 300 میلیارد ریال اعتبار در سه حوزه مرمت، گردشگری و صنایع دستی به استان مرکزی تخصیص یافت.

مرزبان افزود: از محل اعتبارات سال 1401 در 12 شهرستان استان اجرای 57 طرح مرمتی آثار باستانی، 15 طرح گردشگری در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون تمام طرح های مرمتی و 10 طرح گردشگری به اتمام رسیده و بقیه در حال انجام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 300 میلیارد ریال به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری استان مرکزی

اختصاص 300 میلیارد ریال به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری استان مرکزی