مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-12سياسي

هلال احمر زنجان 19 هزار همکار داوطلب دارد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 19 هزار داوطلب از اقشار مختلف با هلال احمر این استان برای ارائه خدمات به هموطنان همکاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ظهر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان که به مناسبت هفته نیروی انتطامی و تبریک این هفته برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 19 هزار داوطلب اعم از مهندس، طلبه، نیروی نظامی، پزشک، پرستار و سایر اقشار عضو  داوطلب جمعیت هلال احمر استان زنجان هستند.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود: یک هزار نفر از جوانان داوطلب دانشجو و شاغل در حوزه امداد و نجات با هلال احمر استان زنجان  همکاری دارند.

  وی گفت: علاوه بر این تعدادی زیادی از جوانان  نیز در حوزه معاونت جوانان به صورت سازماندهی شده در کانون های دانشجویی، طلاب، کارگری و آزاد با هلال احمر استان فعالیت و همکاری تنگاتنگی دارند.

  هاشمی تاکید کرد: با فعالیت داوطلبانه جوانان دختر و پسر با بخش های مختلف هلال احمر استان زنجان دغدغه حاکمیت، خانواده ها و نیروی انتظامی در حوزه مسائل اجتماعی رفع شده است.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به فعالیت حوزه داوطلبان در بخش حمایتی - درمانی اشاره کرد و ادامه داد: در 6 ماهه گذشته از سال جاری بیش از 8 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر زنجان 19 هزار همکار داوطلب دارد

هلال احمر زنجان 19 هزار همکار داوطلب دارد