مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:002023-09-23اجتماعي

«زنگ مهر» با حضور وزیر بهداشت در منطقه 14 نواخته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشور طی مراسم بازگشایی مدارس در دبیرستان شهید آوینی، با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان و با درود به روان پاک بنیان گذار جمهوری اسلامی، - همزمان با نخستین روز بازگشایی مدارس زنگ مهر با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، معاون عملیات سازمان بسیج کل کشور و شهردار منطقه 14 در مدرسه شهید آوینی نواخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشور طی مراسم بازگشایی مدارس در دبیرستان شهید آوینی، با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان و با درود به روان پاک بنیان گذار جمهوری اسلامی، گرامیداشت یاد و نام شهدا، از پدر شهید عجمیان قدردانی به عمل آورد.

وزیر بهداشت با پرداختن به دسیسه های دشمن برای انقلاب و نظام اسلامی و اینکه تلاش دارد با تبلیغات رسانه های ذهن، دل و اندیشه نوجوانان و نسل جدید را تصرف کند، بر اهمیت زمان شناسی، تاریخ شناسی، تاسی از الگوی شجاعت و درایت شهدا که امنیت را به همه ما هدیه دادند، به عنوان راهبرد مقابله با دشمن در جنگ شناختی تاکید کرد.

عین اللهی با بیان اینکه دشمن برای مبارزه از هر شیوه و ابزاری استفاده می کند و در هر مقطع در موضوعی متمرکز می شود، بر نقش آموزش و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زنگ مهر» با حضور وزیر بهداشت در منطقه 14 نواخته شد

«زنگ مهر» با حضور وزیر بهداشت در منطقه 14 نواخته شد