مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 10:002023-09-24دانش

شروع کلاس های دانشگاه کردستان از سوم مهر


از سوم مهر همه کلاس های دانشگاه ولو با حضور تنها یک نفر دانشجو برگزار خواهد شد و چنانچه به هر دلیلی کلاسی در سیستم تعطیل شود، - ایسنا/کردستان رییس دانشگاە کردستان گفت: از سوم مهر همه کلاس های دانشگاه ولو با حضور تنها یک نفر دانشجو برگزار خواهد شد و چنانچه به هر دلیلی کلاسی در سیستم تعطیل شود، از سرفصل دروس کم خواهد شد.

حامد قادرزاده روز گذشتە در جلسه ای ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: در نتیجه تلاش و زحمات مدیران پیشین و اعضای هیئت علمی، دانشگاه کردستان به جایگاه قابل قبولی دست یافته و به بلوغ خاصی رسیده است اما در وضعیتی شکننده هم قرار دارد که نگهداری و مراقبت از آن بسیار مهم و ضروری است.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد نظم و تنظیم زمان، افزود: اگر با برنامه ریزی منظم و در نظر گرفتن زمان گام برداریم قطعا پیشرفت خواهیم کرد و در این راستا هر یک از اعضای هیئت علمی اگر راهکار، پیشنهاد و انتقادی داشته باشند مطیع خواهیم بود.

رییس دانشگاه کردستان به مشکلات سال گذشته گریزی زد و عنوان کرد: علیرغم همه مشکلات به منظور پیشبرد اهداف آموزشی دانشگاه، بر برگزاری حضوری کلاس ها، برنامه منظم درسی و ارائه پیشنهاد تاکید داریم.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه 1100 کد رشته کاندید بسته شدن هستند، تصریح کرد: بازنگری در این امر را به دانشگاه ها تفو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع کلاس های دانشگاه کردستان از سوم مهر

شروع کلاس های دانشگاه کردستان از سوم مهر