مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-18فرهنگي

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری مهمان بچه های گلستان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کشور به مدت سه روز میهمان بچه های استان گلستان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، الهه غیناقی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: تماشاخانه سیار از روز شنبه 29 مهر 1402 تا دوشنبه یک آبان در استان گلستان حضور دارد و در هشت نقطه از استان نمایش عروسکی، پخش انیمیشن و برنامه های متنوع دیگر اجرا می کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان افزود: این تماشاخانه در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر روزهای 29 مهرماه در شهر گمیشان و روستاهای اطراف و 30 مهر و یک آبان در شهر و روستاهای اطرف مراوه تپه حضور می یابد و برای علاقه مندان به اجرای برنامه می پردازد.

وی بیان کرد: مهم ترین هدف حضور این تماشاخانه سیار، اجرای ویژه برنامه در مناطق کم برخوردار، اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت های آن به مخاطبان است.

غیناقی گفت: تماشاخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان و نوجوان برنامه های فرهنگی از جمله قصه گویی، معرفی کتاب تئاتر، نمایش و فیلم سینمایی اجرا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری مهمان بچه های گلستان

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری مهمان بچه های گلستان