مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 23:452023-10-11ورزشي

مراسم معارفه تیم بسکتبال شهرداری گرگان/عزم جدی آسمانخراش ها برای کسب سکوی آسیا


مراسم معارفه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان به منظور شرکت در لیگ برتر کشور و مسابقات جام باشگاه های آسیا برگزار و رسما حرکت به سمت مدال آسیایی آغاز شد.

- ایسنا/گلستان مراسم معارفه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان به منظور شرکت در لیگ برتر کشور و مسابقات جام باشگاه های آسیا برگزار و رسما حرکت به سمت مدال آسیایی آغاز شد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی شامگاه چهارشنبه 19 مهرماه 1402 در آیین معرفی بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که در سالن قابوس مرکز استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: به طور یقین مدیریت شهری گرگان با استفاده از همه توان حامی ورزش به خصوص رشته پرطرفدار بسکتبال است.

وی با بیان اینکه بالاخره به آغاز فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور نزدیک شدیم، ادامه داد: فصل جدید، سرمربی جدید، ترکیب جدید و به امید خداوند متعال، قهرمانی جدید را در پی خواهد داشت.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه خودمان را آماده می کنیم تا سکوهای آسیا را کسب کنیم، افزود: از امروز همه بازیکنان داخلی و خارجی، حاضر و در کنار هم تمرینات آماده سازی و هماهنگی را برگزار می کنند.

وی با اشاره به اینکه بسکتبال در وجود مردم گرگان قرار دارد، خاطرنشان کرد: به همه هواداران قول داده ایم تا به همراه اعضای شورای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم معارفه تیم بسکتبال شهرداری گرگان/عزم جدی آسمانخراش ها برای کسب سکوی آسیا

مراسم معارفه تیم بسکتبال شهرداری گرگان/عزم جدی آسمانخراش ها برای کسب سکوی آسیا