مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:252023-09-26ورزشي

برگزاری بیش از 20 برنامه محوری به مناسبت هفته وحدت در تالش


رییس تبلیغات اسلامی تالش از برگزاری بیش از 20 برنامه محوری به مناسبت هفته وحدت در این شهرستان خبر داد و گفت: انسجام و وحدت بین اهل سنت و تشیع در شهرستان تالش در سطح کشور زبان زد همگان است.

- ایسنا/گیلان رییس تبلیغات اسلامی تالش از برگزاری بیش از 20 برنامه محوری به مناسبت هفته وحدت در این شهرستان خبر داد و گفت: انسجام و وحدت بین اهل سنت و تشیع در شهرستان تالش در سطح کشور زبان زد همگان است.

حجت الاسلام اسماعیل مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تبریک گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: ارزش و جایگاه وحدت و انسجام بین مسلمین آنقدر بزرگ است که حضرت امام خمینی(ره) 12 ربیع الاول تا 17 ربیع الاول را هفته وحدت نامیدند.

مقدم افزود: انسجام و وحدت بین اهل سنت و تشیع در شهرستان تالش در سطح کشور زبان زد همگان است و همین موضوع باعث کوری چشم دشمنان می شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تالش ضمن تبیین برنامه های هفته وحدت شهرستان تالش در سال جاری عنوان کرد: در هفته وحدت سال جاری بیش از 20 برنامه محوری در بخش های مختلف شهرستان و مساجد اهل سنت و تشیع برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح برنامه ها پرداخت و تصریح کرد: این برنامه ها شامل برگزاری جشن های وحدت، محافل انس با قرآن کریم، سرکشی از خانواده های معظم شهدای اهل سنت، برگزاری جشنواره های ورزشی و بومی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 20 برنامه محوری به مناسبت هفته وحدت در تالش

برگزاری بیش از 20 برنامه محوری به مناسبت هفته وحدت در تالش