مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 07:402023-10-22اقتصادي

کمک بیش از 10 میلیارد تومانی مردم اقبالیه به نیازمندان


رییس کمیته امداد اداره اقبالیه گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 10 میلیارد و 832 میلیون تومان کمک مردمی نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان و محرومان اقبالیه توسط مردم نیکوکار و خیر اهداء شده است.

- سید مرضی دهقانی محمدآبادی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) پل ارتباطی و حلقه اتصال نیازمندان با سایر اقشار جامعه است، از این رو این نهاد امین مردم برای شناسایی نیازمندان و امدادرسانی به آنهاست.

وی ادامه داد: اعتماد مردم سرمایه و پشتوانه اصلی کمیته امداد است که به واسطه تلاش شفاف و روشن و همت برای امدادرسانی به محرومان و نیازمندان جامعه حاصل شده است.

رییس کمیته امداد اداره اقبالیه اضافه کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 10 میلیارد و 832 میلیون تومان کمک مردمی نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان و محرومان اقبالیه توسط مردم نیکوکار و خیر اهداء شده است.

این مسوول افزود: از این میزان کمک مردمی بیش از یک میلیارد و 711 میلیون تومان کمک های یک هزار و 842 حامی به 427 فرزند محسنین و 128 فرزند یتیم است که به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنویشان واریز می کنند.

دهقانی محمدآبادی عنوان کرد: همچنین طی این مدت بیش از 600 میلیون تومان صدقه در 6 هزار و 963 صندوق جمع آوری شده و بیش از پنج میلیارد و 773 میلیون تومان در 6 مرکز نیکوکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از 10 میلیارد تومانی مردم اقبالیه به نیازمندان

کمک بیش از 10 میلیارد تومانی مردم اقبالیه به نیازمندان