مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-29سياسي

امکان جذب دانش آموختگان دکتری به عنوان امریه سربازی در دوره پسا دکتری


وزیر علوم با بیان اینکه طرح های دستیار فناوری، برگزاری تور فناوری و پسا دکتری از جمله برنامه های جدید وزارت علوم در زمینه ارتباط علم و صنعت است، - وزیر علوم با بیان اینکه طرح های دستیار فناوری، برگزاری تور فناوری و پسا دکتری از جمله برنامه های جدید وزارت علوم در زمینه ارتباط علم و صنعت است، گفت: با اذن مقام معظم رهبری دانش آموختگان دکتری می توانند به عنوان امریه سربازی جذب دوره پسا دکتری شوند که می تواند بدنه پژوهش و فناوری ما را تقویت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل در نخستین رویداد ملی صنعت دانش بنیان که با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و رییس صندوق شکوفایی و نوآوری در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد، گفت: نگاه دنیا به علم و فناوری و پدیده های نوظهور ویژه است و اگر ما این نگاه ویژه را به این حوزه نداشته باشیم، از دنیا عقب می مانیم.

وی تأکید کرد: هوش مصنوعی، ایتترنت اشیاء، میکرو الکترونیک و صنعت رباتیک و علوم شناختی حوزه هایی هستند که نیازمند سرمایه گذاری و توجه ویژه هستند.

زلفی گل افزود: کشورهای پیشرفته به مزیت های نسبی سرزمین خود اکتفا نمی کنند و با علم و فناوری، برای خود مزیت جدید ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان جذب دانش آموختگان دکتری به عنوان امریه سربازی در دوره پسا دکتری

امکان جذب دانش آموختگان دکتری به عنوان امریه سربازی در دوره پسا دکتری