مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-02سياسي

ایجاد امکانات گردشگری در جوار «پل بند لشکر» شوشتر


یک دوستدار میراث فرهنگی می گوید در صورت بررسی کارشناسان و با حفظ وضعیت و رعایت دید و منظر طبیعی «پل بند لشکر» شوشتر می توان امکانات گردشگری در جوار این بنای تاریخی ایجاد کرد.

- ایسنا/خوزستان یک دوستدار میراث فرهنگی می گوید در صورت بررسی کارشناسان و با حفظ وضعیت و رعایت دید و منظر طبیعی پل بند لشکر شوشتر می توان امکانات گردشگری در جوار این بنای تاریخی ایجاد کرد.

ابوالفضل مهدی پور در گفت وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: توام شدن وجهه تاریخی با کاربری تجاری اهمیت بسیاری در جذب گردشگر دارد، بنابراین این امر کمک بسیاری به رونق اشتغال و ایجاد درآمد می کند.

وی بیان کرد: جاذبه های تاریخی شامل مکان های تاریخی و فرهنگی می شوند که از نظر میراث فرهنگی اهمیت بسیاری دارند و به همین دلیل از نظر گردشگران نیز بسیار جذاب و دیدنی هستند.

مهدی پور با بیان این که ساخت وسازهای گردشگری مکانی جهت آسایش، استراحت و یا خرید گردشگران هستند، گفت: زمانی که این مکان خود مجموعه ای از بناهای تاریخی و با ارزش را هم داشته باشد که هویت شهر و مردم ساکن شهر را به نمایش می گذارد ارزشی دوچندان برای گردشگران خواهد داشت.

این دوستدار میراث فرهنگی با بیان این که مکان های تاریخی به دلیل نمایش هویت شهرها از ارزش بسیار زیادی جهت جذب گردشگر برخوردارند، اضافه کرد: ایجاد ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امکانات گردشگری در جوار «پل بند لشکر» شوشتر

ایجاد امکانات گردشگری در جوار «پل بند لشکر» شوشتر