مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-20سياسي

امکان تبلیغ مساوی برای کاندیدای انتخابات فراهم شود


امام جمعه شیراز با یادآوری بخش هایی از سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات گفت: باید امکان تبلیغ مساوی برای کاندیدای انتخابات فراهم شود که ظاهرا صدا و سیما برای امسال برنامه های جدیدی طراحی کرده است.

- ایسنا/فارس امام جمعه شیراز با یادآوری بخش هایی از سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات گفت: باید امکان تبلیغ مساوی برای کاندیدای انتخابات فراهم شود که ظاهرا صدا و سیما برای امسال برنامه های جدیدی طراحی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله لطف الله دژکام امروز، 28 مهرماه در خطبه های نماز جمعه شیراز ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: برای زندگی دنیا به عنوان اهمیت اول ارزش قائل نشویم چراکه دنیا دار بلا و دار فنا است.

آزمایش و امتحان ما اینجا انجام می گیرد نه اینکه اینجا را آفریده باشند که برای خوش گذرانی انسان باشد، بهشت برای زندگی جاویدان و لذت بار انسان آفریده شده است و اینجا امتحان می گیرند ببینند چه کسی بهشتی شده است و یک روزی هم تمام می شود.

وی افزود: صد سال هم کسی عمر کرد در آخر می رود، پس به روی مال و مقام و جایگاه دنیا، حساب باز نکنیم که بسیار زودتر از چیزی که فکر کنیم تمام می شود و آخرت جای ماندن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تبلیغ مساوی برای کاندیدای انتخابات فراهم شود

امکان تبلیغ مساوی برای کاندیدای انتخابات فراهم شود