مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-17اجتماعي

فعالیت کارگران در70 متری زیرزمین برای خروج زباله ها از کانالها


مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: خدمات شهری امسال به طور مستمر کانال ها را در سطح شهرلایروبی کرده است تا در موقع بارش مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

- مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: خدمات شهری امسال به طور مستمر کانال ها را در سطح شهرلایروبی کرده است تا در موقع بارش مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا جعفری در مورد کانال های آبزیر سطح شهر تهران اظهار کرد: ما در شهر تهران حدود 530 کیلومتر کانال روبسته داریم که با کانال های زیرزمینی و 120 کیلومتر کانال های کمری؛ مجموعاً 650 کیلومتر کانال در زیر سطح شهر داریم و تقریباً برای خیلی از مردم قابل رویت نیست.

در طول سال دو مرتبه برنامه پایش این کانال ها را در 22 منطقه شهر تهران برگزار می کنیم و همکاران ما کانال ها را پایش و به ما گزارش می دهند.

خدمات شهری امسال به طور مستمر کانال ها را در سطح شهر لایروبی کرده است وی با اشاره به اینکه، خدمات شهری امسال به طور مستمر کانال ها را در سطح شهر لایروبی کرده است، ادامه داد: ما قبل از فصل بارش طرح های لایروبی را برگزار می کنیم تا دوستان ما بتوانند در طی یک ماه به طور ویژه لایروبی را قبل از فصل بارش ها انجام دهند تا در موقع بارش مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کارگران در70 متری زیرزمین برای خروج زباله ها از کانالها

فعالیت کارگران در70 متری زیرزمین برای خروج زباله ها از کانالها