مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-18حوادث

امدادرسانی به 48 خانوار گرفتار در سیل بجنورد


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از امدادرسانی به 48 خانوار گرفتار در سیل در بجنورد خبر داد.

- ابراهیم سارمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش های ظهر روز گذشته 25 مهرماه در سطح استان و آبگرفتگی برخی مناطق شهری و روستایی گفت: تجمع و روان شدن آب حاصل از بارندگی در مناطقی از بجنورد باعث جاری شدن آب به داخل منازل در منطقه جوادیه و گرفتاری ساکنان این منطقه شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای خدوم و مردمی جمعیت هلال احمر در دو شهرستان بجنورد و اسفراین با همه توان و با استفاده از 12 دستگاه پمپ تخلیه، اقدام به تخلیه آب از 48 منزل مسکونی منطقه جوادیه در بجنورد کردند.

سارمی افزود: همچنین امدادگران جمعیت هلال احمر استان تعداد 300 قوطی کنسرو تن ماهی،300 قرص نان و 50 پرس غذای گرم هم بین آسیب دیدگان از این سیلاب توزیع کردند.

نجات و رهاسازی 46 دانش آموز گرفتار سیلاب در یکی از مدارس روستای اسفراین سارمی بیان کرد: به دنبال بارش های شدید تجمع آب حاصل از باران، مدرسه ای در روستای گرمه خوش از توابع شهرستان اسفراین در محاصره سیلاب قرار گرفت.

وی تصریح کرد: آب حاصل از بارش های شدید و لحظه ای در برخی مناطق استان حادثه آفرین شد که 46 دانش آموز در یکی از مدارس روستای گرمه خوش از توابع شهرستان اسفراین گرفتار سیلاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 48 خانوار گرفتار در سیل بجنورد

امدادرسانی به 48 خانوار گرفتار در سیل بجنورد