مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-19سياسي

بیانیه روسا و مدیران بیمارستان های ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه


روسا و مدیران بیمارستان های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه ای را صادر کردند.

- روسا و مدیران بیمارستان های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه ای را صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، در متن این بیانیه آمده است: بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمدلله ربّ العالمین، قاصم الجبّارین.

مبیر الظّالمین.

هم اکنون که رژیم صهیونیستی جهت حفظ بقا به هر خباثتی دست می زند و با تحمیل هزاران شهید فلسطینی در این سال ها که عمده آن ها غیرنظامیان، زنان و کودکان هستند کارنامه ای سیاه از خود به جا گذاشته است.

در طی روزهای اخیر بمباران بی وقفه تمامی مناطق نوار غزه، بیش از دو هزار کشته و چند هزار زخمی بر جای گذاشته که ده ها برابر ظرفیت بیمارستان های غزه است.

حمله به آمبولانس ها و تخریب مسیرهای انتقال مجروحین، جلوگیری از سوخت رسانی و قطع برق و بستن مسیر انتقال دارو و امکانات، سیستم درمانی را ناتوان کرده است.

با وجود تعهدات بین المللی و ممنوعیت حمله به مراکز ارائه دهنده درمانی مطابق منشور حقوق بیمار و ماده 19 کنوانسیون ژنو، این رژیم غاصب در آخرین جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه روسا و مدیران بیمارستان های ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه

بیانیه روسا و مدیران بیمارستان های ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه