مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-08ورزشي

الزام شهرداری برای پیگیری درج «روز تهران» در تقویم ملی کشور


اعضای شورای شهر تهران طرحی را مصوب کردند که براساس آن «روز تهران» به عنوان روز پایتخت ایران اسلامی پس از موافقت شورای فرهنگ عمومی کشور در تقویم ملی کشور قرار می گیرد.

- الزام شهرداری برای پیگیری درج روز تهران در تقویم ملی کشور اعضای شورای شهر تهران طرحی را مصوب کردند که براساس آن روز تهران به عنوان روز پایتخت ایران اسلامی پس از موافقت شورای فرهنگ عمومی کشور در تقویم ملی کشور قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز اصلاحیه تبصره ماده واحده مصوبه روز تهران را روی میز بررسی خود قرار دادند و نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در خصوص این اصلاحیه گفت: مرداد امسال جلسات مختلفی را برای پیش بینی برنامه های هفته تهران برگزار کردیم که در این راستا برگزاری جشنواره اقوام، برپایی خیابان ورزش و برنامه های حول محور تهران بدون زباله انتخاب شد که در حال اجرا است.

وی با بیان این که در نظر داریم در پی تصویب پیشنهاد انتخاب روزی برای تهران در تقویم ملی شاهد برگزاری برنامه های اثرگذارتر باشیم، تصریح کرد: در چهارم مهرماه دو فوریت طرح مذکور برای پیشنهاد به شورای فرهنگ عمومی کشور برای تعیین روزی برای تهران در تقویم ملی در دستور کار قرار گرفت که براساس تبصره های این مصوبه شهرداری تهران می بایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شهرداری برای پیگیری درج «روز تهران» در تقویم ملی کشور

الزام شهرداری برای پیگیری درج «روز تهران» در تقویم ملی کشور