مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:162023-10-14اجتماعي

پژوهشکده مطالعات آموزش و پرورش راه اندازی می شود


ابوالفضل فکوری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: رویکرد پژوهش محور از جمله حلقه های مهمِ مفقوده در لایه های تصمیم گیر و تصمیم ساز و مدیریت دستگاه های دولتی است.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان افزود: این امر در آموزش و پرورش بروز و نمود بیشتری داشته است، به این جهت که تعلیم و تربیت باید بطور مداوم توسط پژوهش های تخصصی این حوزه روز آمد شود.

وی گفت: پیچیدگی و روز آمدیِ مسائل تعلیم و تربیت، و جابه جایی مداوم مسئولین لایه های مختلف آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان، و همچنین عدم اتصال کارآمد میان مدیران گذشته و استفاده از تجارب مثبت و منفی آنها، نهایتاً منجر به شکل گیری یک دور باطل در دستگاه های اداری می شود، به گونه ای که مشاهده می شود رویه هایی که سالها نه تنها سودی برای دانش آموز و نظام مدرسه نداشته است، بلکه اثرات منفی آنها سالها گریبان گیر مخاطب آموزش و پرورش شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از سوی دیگر نبود یک قوه عاقله ای که بتواند بازوی فکری معلمان و مسئولان آموزش و پرورش استان باشد، کاملاً احساس میشود.

 فکوری خاطرنشان کرد: برخلاف اینکه در ساختار آموزش و پرورش استان پژوهش سراهایی وجود دارد، متأسفانه نتوانسته پاسخگوی نیاز امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده مطالعات آموزش و پرورش راه اندازی می شود

پژوهشکده مطالعات آموزش و پرورش راه اندازی می شود