مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-11سياسي

مدارس کانون ترویج فرهنگ ترافیکی قرار گیرد


شهردار سنندج با تاکید براینکه مدارس باید کانون ترویج فرهنگ ترافیکی باشند، گفت: ترافیک فقط در حوزه عمران شهری و اصلاح طرح های هندسی و تقاطع ها خلاصه نمی شود، - ایسنا/کردستان شهردار سنندج با تاکید براینکه مدارس باید کانون ترویج فرهنگ ترافیکی باشند، گفت: ترافیک فقط در حوزه عمران شهری و اصلاح طرح های هندسی و تقاطع ها خلاصه نمی شود، بلکه تحقق اهداف در این حوزه براساس آنچه در دنیا مطرح می شود توسعه فرهنگ و ایجاد بسترهای مشارکت اجتماعی است.

سیدانور رشیدی، امروز چهارشنبه(19 مهرماه) در همایش طلایه داران ترافیک و تجلیل از نمونه های ترافیکی شهروند قانون مدار پلیس خدمت گذار در سنندج، اظهار کرد: در حوزه ترافیک، افکار عمومی و رسانه ها شهرداری ها را از دستگاه های اصلی می شناسند، اما واقعیت این است که رفع مشکلات ترافیکی نیازمند همراهی بخش های مختلف و ارتقای فرهنگ ترافیکی جامعه است.

وی افزود: موفقیت یا عدم موفقیت در این حوزه بسته به میزان همدلی و همراهی تیم مدیریتی و مشارکت اجتماعی مردم است، کم کاری هر بخش در این حوزه مانع رسیدن به اهداف می شود.

شهردار سنندج، عنوان کرد: اقدامات مختلفی در حوزه رفع مشکلات ترافیکی در شهر سنندج انجام و برنامه های متعددی هم در دستور کار داریم، معتقدیم تا رسیدن به نقطه مطلوب در رفع مشکلات ترافیکی و روان ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کانون ترویج فرهنگ ترافیکی قرار گیرد

مدارس کانون ترویج فرهنگ ترافیکی قرار گیرد