مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-18اقتصادي

افتتاح 12 کارگاه دان کنی زرشک با اعتبار 6 میلیارد تومانی


با حضور جمعی از مدیران کشوری و استانی از کارگاه دان کنی و شست و شوی زرشک در روستای شمس آباد بیرجند به نمایندگی از 12 کارگاه دان کنی زرشک در استان با اعتبار 6 میلیارد تومان بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اتاق تعاون خراسان جنوبی، با حضور دستیار مردمی سازی معاونت علمی فناوری رییس جمهور، مدیران موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان کشور و جمع دیگری از مسئولان کشوری و استانی از کارگاه دان کنی و شست و شوی زرشک الماس سرخ ایران در روستای شمس آباد بیرجند به نمایندگی از 12 کارگاه دان کنی زرشک در استان با اعتبار 6 میلیارد تومان بهره برداری شد.

12 کارگاه دان کنی زرشک در شهر و روستاهای گسک، تخته جان، آنیک، مسک، براندود،اسدیه، دره چرم، قهستان، منند، نوغاب و بیرجند با ظرفیت تولید 12 تن زرشک در روز قرار دارند.

مهدی جعفری رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در آیین افتتاح واحد فرآوری الماس سرخ ایران در روستای شمس آباد بیرجند با قدردانی از اتاق تعاون استان برای جسارتی که برای برگزاری جشنواره ملی زرشک به خرج داد گفت: امیدواریم سال آینده صاحبان صنایع و مزارع بزرگ سال پای کار بیایند و این جشنواره با مشارکت آنها برگزار شود.

جعفری با اشاره به این که 98 درصد سطح زیر کشت کشور مربوط به خراسان جنوبی است افزود: تعداد بهره برداران این محصول در استان 38


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 12 کارگاه دان کنی زرشک با اعتبار 6 میلیارد تومانی

افتتاح 12 کارگاه دان کنی زرشک با اعتبار 6 میلیارد تومانی