مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-11سياسي

انتقاد فرماندار نکا از برطرف نشدن مشکلات شهرستان پس از سیل سال های اخیر


فرماندار شهرستان نکا بر مردمی بودن نظام اسلامی، حل مشکلات در حوزه های اشتغال، عمرانی و اقتصادی تاکید کرد و گفت: پس از سیل سال های گذشته در شهرستان نکا بسیاری از مشکلات هنوز برطرف نشده است و برخی پروژه ها نیمه کاره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، مرتضی رمضانی صبح امروز در جلسه شورای اداری نکا اظهار کرد: طوفان الاقصی یکی از عملیات های بزرگ 75 سال اخیر بود آن هم بر علیه رژیم جعلی صهیونیستی که تا دیروز این مبارزه را با سنگ جبهه مقاومت پیگیری می کرد و امروز موشک در جواب موشک است.

  وی افزود: امروز در جلسه شورای اداری گزارش های مختلفی از سوی برخی اداره ها ارائه شد که جای قدردانی دارد اما عقب افتادگی ها زیاد است که باید بیشتر تلاش کنیم.

  فرماندار شهرستان نکا ادامه داد: فرصت خدمت کوتاه است، سریع می گذرد و باید به درستی استفاده کرد، امروز زمان استراحت نیست و رهبری بر آن تاکید دارند که به مردم خدمت شایسته شود.

  رمضانی تصریح کرد: مشکلات و عقب ماندگی نکا در موضوعات مختلف وجود دارد که با کار جهادی و در میدان بودن قابل حل است، اگر امروز بخواهیم از واژه کار جهادی فاصله بگیریم مشکلات همچنان باقی خواهد ماند، اگر در میدان بودیم بسیاری از مشکلات قابل حل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار نکا از برطرف نشدن مشکلات شهرستان پس از سیل سال های اخیر

انتقاد فرماندار نکا از برطرف نشدن مشکلات شهرستان پس از سیل سال های اخیر