مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-11اقتصادي

بزرگترین نیروگاه سیکل ترکیبی سیستان و بلوچستان گازدار شد


مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: طرح گازرسانی به نیروگاه سیکل ترکیبی 580 مگاواتی چابهار با همت تلاشگران شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و شرکت گاز این استان محقق شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: طرح گازرسانی به نیروگاه سیکل ترکیبی 580 مگاواتی چابهار با همت تلاشگران شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و شرکت گاز این استان محقق شد.

محمدرضا میرشکاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح گازرسانی به نیروگاه سیکل ترکیبی 580 مگاواتی چابهار دارای اهمیت بسیاری بوده که این مهم با تکمیل خط انتقال گاز ایرانشهر – چابهار و با همت تلاشگران شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان محقق شد.

وی افزود: تحقق طرح گازرسانی به نیروگاه سیکل ترکیبی 580 مگاواتی چابهار نیازمند به ساخت یک ایستگاه سی جی اس 200 هزار مترمکعبی، یک ایستگاه اندازه گیری و یک هزار و 600 متر خط انتقال اختصاصی 20 اینچ بوده که با اجرایی شدن آن، این نیروگاه از موهبت گاز طبیعی بهره مند شد.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا با مصرف بیش از سه میلیون مترمکعب گاز طبیعی در روز علاوه بر صرفه جویی در مصرف حدود 2 میلیون و 700 هزار لیتر سوخت مایع می تواند زمینه کاهش آلودگی زیست محیطی، افزایش مدت زمان تعمیرات اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین نیروگاه سیکل ترکیبی سیستان و بلوچستان گازدار شد

بزرگترین نیروگاه سیکل ترکیبی سیستان و بلوچستان گازدار شد