مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:252023-10-16اقتصادي

درآمد گمرک فریدونکنار به 610 میلیارد ریال رسید


مدیر گمرک فریدونکنار با اعلام رشد 96 درصدی درآمد طی 6 ماهه نخست سال جاری از کسب درآمد وصول شده 610 میلیارد ریالی خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر گمرک فریدونکنار با اعلام رشد 96 درصدی درآمد طی 6 ماهه نخست سال جاری از کسب درآمد وصول شده 610 میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات مازندران ، یوسف ابراهیمی گفت: طی نیمه نخست سال جاری، درآمد وصولی گمرک فریدونکنار با رشد 96 درصدی از 610 میلیارد و751 میلیون ریال گذشت.

وی با اشاره به صادرات کالا از گمرک فریدونکنار افزود: طی همین مدت صادرات از این گمرک بالغ بر 21 هزار تن کالا به ارزش 3 میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی و ارزشی بیش از 100 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیر گمرک فریدونکنار تصریح کرد: کالاهای صادر شده از این گمرک شامل مبلمان، فرش و موکت کف خودرو، مواد پلاستیکی و سیمان بوده که به کشورهای روسیه، پاکستان،عراق، ترکیه،بحرین، امارات صادر شده است.

این مسئول با اشاره به واردات 128 هزار تن کالا به ارزش 67 میلیون و 326 هزار دلار از گمرک فریدونکنار، کشورهای مبدا کالاهای وارداتی را امارات، چین، هلند، ترکیه، روسیه، هند و عمان خواند و بیان کرد: عمده ترین کالاهای وارده شده طی نیم سال نخست امسال شامل جو، وسایل برقی، مواد پلاستیکی و غیره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد گمرک فریدونکنار به 610 میلیارد ریال رسید

درآمد گمرک فریدونکنار به 610 میلیارد ریال رسید