مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-09اجتماعي

لزوم اخذ مجوزهای لازم برای احداث فاز نهایی بزرگراه شهید بروجردی از سوی محیط زیست


سازمان محیط زیست نقطه نظراتی را در حوزه ایجاد این بزرگراه در قسمت نزدیک به سرخه حصار دارد که حتما باید از بعد کارشناسی مورد بررسی قرار بگیرد و مجوزهای قانونی از این سازمان اخذ شود.

- عضو شورای شهر تهران گفت: سازمان محیط زیست نقطه نظراتی را در حوزه ایجاد این بزرگراه در قسمت نزدیک به سرخه حصار دارد که حتما باید از بعد کارشناسی مورد بررسی قرار بگیرد و مجوزهای قانونی از این سازمان اخذ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پیرهادی پیرامون احداث فاز نخست پروژه بزرگراه شهید بروجردی گفت: این پروژه یکی از پروژه هایی است که مشکلات مردم را حل می کند و در کاهش آلودگی هوا و مشکلات ترافیکی شهر تهران، خصوصا در منطقه 18 و محدوده جنوبی پایتخت نقش به سزایی دارد.

وی با بیان اینکه به جهت وجود بازار آهن، برخی از باراندازها، گاراژها و مجموعه های صنعتی در این محدوده بزرگراه می تواند نقش مهمی را در رفت و آمد و تسهیل تردد در حوزه های این محور داشته باشد، اظهار کرد: فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی در حدود 4 کیلومتر گسترده شده است که با بیش از 6 تقاطع غیر همسطح نقش خیلی خاصی را در این حوزه ایفا کرده و می تواند در کاهش ترافیک نقش به سزایی را داشته باشد.

همانطور که می دانید این افتتاح می تواند در حوزه آلودگی هوا نیز به جهت کاهش ترافیک، موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اخذ مجوزهای لازم برای احداث فاز نهایی بزرگراه شهید بروجردی از سوی محیط زیست

لزوم اخذ مجوزهای لازم برای احداث فاز نهایی بزرگراه شهید بروجردی از سوی محیط زیست