مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 22:052023-09-25بين الملل

سناریوی احتمالی پایان جنگ اوکراین


یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به آخرین تحولات جنگ اوکراین گفت: روسیه و آمریکا خوب می دانند که کار جنگ اوکراین نباید به کاربرد سلاح های راهبردی هسته ای کشیده شود.

- یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به آخرین تحولات جنگ اوکراین گفت: روسیه و آمریکا خوب می دانند که کار جنگ اوکراین نباید به کاربرد سلاح های راهبردی هسته ای کشیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبدالجواد در یادداشتی با عنوان سناریوی احتمالی پایان جنگ اوکراین نوشت: یکی از سناریوهای پایان جنگ اوکراین این است که اوکراین برای عدم الحاق به ناتو تعهد دهد و از طرف دیگر روسیه برای عدم حمله نظامی به اوکراین تعهد دهد و از استقلال استان های روس نشین اوکراین صرف نظر کند.

مفروض این نوشته، بر مبنای باقی ماندن آرایش سیاسی و نظامی موجود در صحنه جنگ اوکراین است.

با این فرض، یاداشت زیر در 2 بخش تشریح اجمالی وضعیت جاری میدان جنگ و دوم سناریوی احتمالی برای ختم غائله نگارش شده است: الف) وضعیت جاری میدان جنگ 1- در این یک سال و اندی از آغاز جنگ اوکراین طرفین همدیگر را سنجیده اند و تقریبا توان رزمی کلاسیک 2 سوی جبهه بزرگ اروپا روشن و نوعی توازن برقرار شده است.

نه روسیه امکان پیروزی در میدان جنگ یا سرنگونی رییس جمهور فعلی اوکراین را دارد و نه اوکراین با همه کمک های اعضای ناتو توان بیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی احتمالی پایان جنگ اوکراین

سناریوی احتمالی پایان جنگ اوکراین