مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-05اقتصادي

زنجیره ارزش بادام در اولویت کاری قرار گیرد


امید است زنجیره ارزش بادام در بحث تسهیلات سرمایه در گردش در اولویت کاری قرار گیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: امید است زنجیره ارزش بادام در بحث تسهیلات سرمایه در گردش در اولویت کاری قرار گیرد.

محسن کوشش تبار 13 مهرماه در سفر به چهارمحال و بختیاری در جشنواره بادام که در شهرستان سامان برگزار شد، اظهار کرد: نخستین جشنواره بادام که به منزله تشکر از پروردگار برگزار شده است، باید جنبه اقتصادی به خود گیرد.

معاون اقتصادی وزیر کشور افزود: این جشنواره باید هر ساله گفتنی هایی در حوزه اقتصاد منطقه داشته باشد و مسیر تعامل میان تولیدکننده بادام و ارزآوری و درآمدزایی که همان صادرات بوده را به بهترین شکل ساختارمنشانه پیش ببرد.

وی گفت: امروز محصولی برداشت می شود که هر روز تقاضا برای آن در دنیا افزایش می یابد، جشنواره ای را پایه گذاری می کنیم که مخاطبان آن تک تک کشاورزان و باغدارانی هستند که باید به فکر توسعه باغبانی یا بهبود محصول یا به دنبال بازار جدیدی باشند، بنابراین لازم است زنجیره ارزش بادام عبارتی آشنا برای هر باغدار در این منطقه باشد.

کوشش تبار بیان کرد: همان گونه که سردار بی بی مریم و علیمردان خان اسوه ظلم ستیزی و غیرت به شمار می روند، امروز علیمردان شما کسی است که بتواند حلقه های پایانی زنجیره ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره ارزش بادام در اولویت کاری قرار گیرد

زنجیره ارزش بادام در اولویت کاری قرار گیرد