مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-18اقتصادي

آب و خاک در یک کفه ترازوی زندگی


مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان منابع طبیعی کشور با تاکید بر اهمیت مدیریت یکپارچه آب اظهار کرد: خاک نیز به دلیل تامین منابع غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین باید به مدیریت یکپارچه حوضه آبخیز توجه شود.

- مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان منابع طبیعی کشور با تاکید بر اهمیت مدیریت یکپارچه آب اظهار کرد: خاک نیز به دلیل تامین منابع غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین باید به مدیریت یکپارچه حوضه آبخیز توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها به دلیل تغییرات اقلیمی و کمبود بارش دسترسی به آب در بسیاری از نقاط کشور دچار مشکل شده است.

این موضوع اهمیت مدیریت یکپارچه آب را افزایش داده است، به گونه ای که به گفته سحر تاجبخش - رییس سازمان هواشناسی - با توجه به مصارف آبی کشور، ضرورت مدیریت یکپارچه منابع آب بدیهی است.

مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان منابع طبیعی کشور نیز می گوید: تا سال 2030 تقاضا برای آب انرژی و مواد غذایی 40 تا 50 درصد افزایش می یابد بنابراین مدیریت یکپارچه آب درتمامی حوزه ها اهمیت بالایی دارد.

حمید نوری در گفت و گو با ایسنا درباره مدیریت یکپارچه آب اظهار کرد: داشتن مدیریت یکپارچه برای آب موضوع بسیار مهمی است و در تمام نقاط دنیا نیز به این نکته توجه می شود اما مسئله مهم این است که آیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب و خاک در یک کفه ترازوی زندگی

آب و خاک در یک کفه ترازوی زندگی