مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-10سياسي

دردِ دندان در آق قلا آرام گرفت +فیلم


سفیدپوشان عرصه خدمت ب بسم الله را که گفتند، هزار خدمت درمانی به مردم کمتربرخوردار آق قلا ارائه شد، همه چیز خوب پیش رفت، درد دندان پیش از هر درد دیگری آرام گرفت نه خبری از دریافت هزینه بود و نه کم کاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، این بار قرعه به نام آق قلا افتاد، قرعه خدمت، خدمت به افراد کم برخوردار مناطق سیل زده این شهرستان در روستاهای کل آباد و عیدگاه.

سفیدپوشان ترم آخر دندانپزشکی و پزشکی از سراسر کشور بسیج شدند تا به درمان نیازمندان خدمت بپردازند.

  برخی باور نمی کردند که خدمت دندانپزشکی را رایگان دریافت کنند یا اینکه فکر می کردند مقصود ویزیت سرپایی بوده و خبری از کشیدن و ترمیم دندان نیست، اما اینطور نشد.

این اردوی جهادی توسط سایت درمانی پیامبر اکرم (ص) به همت تیپ 12 جهادی مستضعفین بنیاد برکت طی روزهای اخیر درست در هفته وحدت در منطقه سنی و شیعه نشین شهر آق قلا به مدت چهار روز برگزار شد.

پزشکان آینده ب بسم الله را گفتند و خودشان را نه تنها یک پزشک بلکه جهادگری دیدند که بدون هیچ توقع و چشم داشتی به درمان بیماران نیازمند می پردازد.

استقرار 21 یونیت با حضور 25 دندانپزشک فضای استقرار تیم جهادی را تبدیل به کلینیک بزرگ دندانپزشکی کرده بود و سرانجام به ارائه بیش از هزار خدمت دندانپزشکی ختم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردِ دندان در آق قلا آرام گرفت +فیلم

دردِ دندان در آق قلا آرام گرفت +فیلم