مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-22فناوري

برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی زعفران در گلستان


مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان از برگزاری اولین دوره مسابقات آزاد و جشنواره عکس مهارتی با موضوع زعفران در روستای «وامنان» آزادشهر خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان از برگزاری اولین دوره مسابقات آزاد و جشنواره عکس مهارتی با موضوع زعفران در روستای وامنان آزادشهر خبر داد.

حمزه کرایلو صبح یکشنبه 30 مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: مسابقات ملی مهارت در 6 رشته فناوری طراحی گرافیک، طراحی و توسعه وب، مدیریت سیستم های تحت شبکه، توسعه نرم افزارهای موبایل، پردازش ابری و راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار با حضور شرکت کنندگانی از 28 استان کشور در گرگان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت به میزبانی گلستان در تاریخ ششم الی نهم آبان در مجتمع اسکایمون گرگان برگزار می شود، ادامه داد: در این مسابقات 114 نفر در 6 رشته به رقابت خواهند پرداخت که در مجموع 6 شرکت کننده از استان گلستان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان با اشاره به اینکه 30 داور از سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند و از ظرفیت چهار داور استانی نیز در این مسابقات استفاده شده است، گفت: در تلاش هستیم زیرساخت ها و شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که استان گلستان دبیرخانه دائمی برگزاری مسابقات ملی مهارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی زعفران در گلستان

برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی زعفران در گلستان