مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-18بين الملل

حزب الله لبنان: کشورهای غربی و آمریکا، ملت فلسطین و عرب ها را آدم نمی دانند


رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان در نوار غزه و تهدیدات دشمن اعلام کرد: «پاسخ به اشتباهی که می توانید مرتکب شوید، - رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان در نوار غزه و تهدیدات دشمن اعلام کرد: پاسخ به اشتباهی که می توانید مرتکب شوید، قاطع خواهد بود و طرح اخراج مردم غزه هرگز اجرایی نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المنار، هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله در تجمع همبستگی با نوار غزه در ضاحیه جنوبی بیروت، کشتار پیاپی ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی مخصوصا حمله این رژیم به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه را محکوم کرد.

وی افزود، گستاخی رژیم صهیونیستی آنجا آشکار شد که تلاش کرد ضمن سلب مسئولیت، این جنایت را به گردن گروه های مقاومت فلسطین بیندازد و این از حمله به بیمارستان و کشتار کودکان به مراتب بدتر است.

صفی الدین گفت، اداره این بیمارستان و مسوولانش تمام تلاش خود را برای تامین امنیت آن به کار بستند که طبق قوانین حمله به چنین اماکنی ممنوع است.

وی با بیان اینکه بدتر از همه اینها اظهارات جو بایدن، رییس جمهوری آمریکاست که گفت تحقیقات پایان یافت و مسوولیتی متوجه رژیم صهیونیستی نیست، افزود، خود رژیم صهیونیستی که بر پایه کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: کشورهای غربی و آمریکا، ملت فلسطین و عرب ها را آدم نمی دانند

حزب الله لبنان: کشورهای غربی و آمریکا، ملت فلسطین و عرب ها را آدم نمی دانند