مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 22:102023-09-27بين الملل

لاوروف خطاب به ارمنستان: سرنوشت کشورهای متکی به آمریکا را به یاد بیاورید


اگر ارمنستان می خواهد به ایالات متحده اتکا کنند، بهتر است به تاریخ اخیر نگاهی بیندازند و ببینند که آمریکا چگونه با کسانی که می خواهند به زیر بال و پرش بروند رفتار می کند.

- لاوروف ادامه داد : اگر ارمنستان می خواهد به ایالات متحده اتکا کنند، بهتر است به تاریخ اخیر نگاهی بیندازند و ببینند که آمریکا چگونه با کسانی که می خواهند به زیر بال و پرش بروند رفتار می کند.

سرنوشت تمامی آن ها ناخوشایند بوده است سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه به ارمنستان توصیه کرد که سرنوشت ناخوشایند کشورهایی را که به ایالات متحده اتکا می کنند، به خاطر بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لاوروف در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال قطع روابط روسیه و ارمنستان تاکید کرد برخی سیاست مداران در ایراوان به دنبال روابط بیشتر با غرب هستند.

وی گفت: خیلی ها هستند که می خواهند روسیه را رها کرده و دوستان جدیدی پیدا کنند.

لاوروف ادامه داد: اگر آن ها می خواهند به ایالات متحده اتکا کنند، بهتر است به تاریخ اخیر نگاهی بیندازند و ببینند که آمریکا چگونه با کسانی که می خواهند به زیر بال و پرش بروند رفتار می کند.

سرنوشت تمامی آن ها ناخوشایند بوده است.

دفتر نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان  روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرده بود: نخست وزیر بسیار از سفر گری پیترز، سناتور آمریکایی به ایروان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف خطاب به ارمنستان: سرنوشت کشورهای متکی به آمریکا را به یاد بیاورید

لاوروف خطاب به ارمنستان: سرنوشت کشورهای متکی به آمریکا را به یاد بیاورید