مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 00:252023-09-26سياسي

سمنان باید 60 هزار واحد مسکن ملی بسازد


60 هزار واحد مسکونی باید در قالب نهضت ملی مسکن در چهار سال در استان سمنان احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان سه شنبه شب در نشست اجرایی تأمین زمین و احداث مسکن ویژه اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دانشگاه سمنان در سالن جلسات این دانشگاه اظهار کرد: کمیسیون دانشجویی استان سمنان در سال گذشته توسط وزارت کشور به جهت ارتباط دوسویه مطلوب با دانشگاه ها جزو کمیسیون های برتر کشور معرفی شد.

وی ادامه داد: نهضت ملی مسکن و اجرای این طرح مهم یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم در کشور است و در استان سمنان نیز بالغ بر 60 هزار واحد مسکونی باید در چهار سال احداث شود.

استاندار سمنان افزود: 2 هزار و 700 هکتار زمین برای احداث 60 هزار واحد مسکونی در استان پیش بینی شده و بیش از 15 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

هاشمی افزود: بیش از 20 هکتار زمین در استان سمنان برای احداث مسکن ویژه اساتید دانشگاه ها و اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دانشگاه ها پیش بینی شده است و در خصوص احداث مسکن آمادگی کامل وجود دارد.

استاندار سمنان گفت: در بحث امور مرتبط با دانشگاه ها به جهت جایگاهی که برای علم و دانش قائل هستیم، پیگیری ها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و تمام دستگاه های اجرایی و بانک های عامل نیز مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان باید 60 هزار واحد مسکن ملی بسازد

سمنان باید 60 هزار واحد مسکن ملی بسازد