مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 07:302023-10-08بين الملل

واشنگتن: حمله به اسراییل ارتباطی با توافق تهران و واشنگتن ندارد


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد که توافق تهران و واشنگتن برای تبادل زندانی میان دو کشور در ازای آزادسازی و انتقال پول بلوکه شده ایران از کره جنوبی، - سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد که توافق تهران و واشنگتن برای تبادل زندانی میان دو کشور در ازای آزادسازی و انتقال پول بلوکه شده ایران از کره جنوبی، هیچ ارتباطی به حمله وحشتناک علیه رژیم صهیونیستی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به موضع گیری برخی نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2024 علیه دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا پاسخ داد که از توافق اخیر تهران و واشنگتن انتقاد کرده اند.

بر اساس این توافق که به تازگی اجرا شده است، شش میلیارد دلار از وجوه مسدود شده ایران در حساب های بانکی کره جنوبی در ازای تبادل تعدادی زندانی میان ایران و ایالات متحده، آزاد و به بانک مرکزی قطر منتقل شد تا ایران بتواند از این دارایی خود برای انجام معاملات بشردوستانه استفاده کند.

متیو میلر تلاش کرد در پیام خود فضاسازی ها برای مرتبط دانستن عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی با آزاد شدن پول ایران را رد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: حمله به اسراییل ارتباطی با توافق تهران و واشنگتن ندارد

واشنگتن: حمله به اسراییل ارتباطی با توافق تهران و واشنگتن ندارد