مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-22دانش

برگزاری شانزدهمین جشنواره «حـرکـت» در دانشگاه الزهرا


انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) و معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه شانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی «حرکت» را برگزار می کنند.

- انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) و معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه شانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این جشنواره ویژه نمایش فعالیت ها و دستاوردهای انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) در بخش نمایشگاهی است که از 30 مهر الی 2 آبان ماه، با فعالیت انجمن های علمی آمار، انجمن علمی ریاضی و انجمن علمی علوم کامپیوتر، در سالن اشراق (طبقه زیرین مسجد) دانشگاه الزهرا برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شناسه alzahraCSS@ در ارتباط باشند.

جشنواره حرکت رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر انجمن های علمی دانشجویی است که همه ساله در دانشگاه ها و مراکز آموزشی سراسر کشور برگزار می شود.

در این جشنواره آثار و دستاوردهای علمی دانشجویان که مستقل از برنامه آموزشی دانشگاه به انجام رسیده باشد، امکان حضور در بخش رقابتی را دارند.

این جشنواره در 10 حوزه رقابتی شامل انجمن علمی برتر، فعالیت های علمی خلاقانه، نشریه علمی، مسابقه علمی، محتوای دیجیتال، کارآفرینی، کتاب، بخش ویژه و اختراع برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شانزدهمین جشنواره «حـرکـت» در دانشگاه الزهرا

برگزاری شانزدهمین جشنواره «حـرکـت» در دانشگاه الزهرا