مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:502023-09-26سياسي

ضرغامی: لغو روادید گردشگری را آغاز کردیم


لغو روادید با دیگر کشورها از هفته قبل آغاز شده و کشورها به پنج دسته تقسیم و در اولویت لغو روادید قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح امروز در بدو ورود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای بین المللی کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سومین باری است که به استان کرمان سفر می کنم و البته باز هم باید به استان کرمان بیاییم، اظهار داشت: در استان کرمان شهرهای مهم دیگری هم در حوزه ماموریتی ما به ویژه در حوزه میراث فرهنگی وجود دارد که بسیار غنی هستند.

وی بیان کرد: استان کرمان یک استان پهناور با پیشینه ارزشمند تاریخی چند هزار ساله است و می توان گفت کرمان به تنهایی یک ایران کوچک است که شناسنامه و هویت ملی ایرانیان به صورت یکپارچه در این استان قابل رویت است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه این استان و برخی از شهرهای آن به دلیل آثار و پیشینه ای که دارد، در سطح جهانی کاملاً مطرح و شناخته شده هستند، افزود: باید برای شناساندن بیشتر این مزیت ها و ویژگی ها به مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: لغو روادید گردشگری را آغاز کردیم

ضرغامی: لغو روادید گردشگری را آغاز کردیم