مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-18اجتماعي

برای دست یابی به قله های موفقیت ابتدا باید تنی سالم داشته باشید


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: شما دانش آموزان اگر بخواهید قوی باشید و از کشورتان دفاع کنید و اگر بخواهید خوب درس بخوانید باید اول سالم باشید و تنی سالم و قوی داشته باشید.

- معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: شما دانش آموزان اگر بخواهید قوی باشید و از کشورتان دفاع کنید و اگر بخواهید خوب درس بخوانید باید اول سالم باشید و تنی سالم و قوی داشته باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی فرهادی در آیین افتتاح توزیع شیر بین دانش آموزان مدارس کل کشور که در مدرسه شهید کمندی ناحیه دو بهارستان برگزار شد خطاب به دانش آموزان دبستانی ادامه داد: همانطور که می دانید شیر کامل ترین غذایی است که خدا برای ما انسان ها خلق کرده است.

لذا رییس جمهوری دستور دادند تا برای تمام دانش آموزان و کودکان در مدارس ابتدایی، شیر به صورت منظم توزیع شود و شما باید از این شیر استفاده کنید تا توانمندی و سلامت داشته باشید و درس بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرهادی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت افزود: برای اینکه به تمام قله های سیاسی، اجتماعی، علمی و.

دست پیدا کنید، باید درس بخوانید و ما انتظار داریم که از همه امکاناتی که در اختیارتان قرار داده شده، استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دست یابی به قله های موفقیت ابتدا باید تنی سالم داشته باشید

برای دست یابی به قله های موفقیت ابتدا باید تنی سالم داشته باشید