مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 07:102023-10-02اقتصادي

امضاء تفاهم نامه اجرای پروژه گردشگری منطقه آزاد انزلی با صندوق بازنشستگی کشوری


تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی با هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشتگی کشوری(صبا عمران) در بخش صنعت گردشگری منعقد شد.

- ایسنا/گیلان تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی با هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشتگی کشوری(صبا عمران) در بخش صنعت گردشگری منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در راستای دست یابی به اهداف دولت سیزدهم و ارتقای شاخص های زیرساخت صنعت گردشگری کشور در سطح بین المللی؛ تفاهم نامه همکاری این سازمان با هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری(صبا عمران) از سوی اکبر نیازی، عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان و ابوالفضل شاه علی، مدیرعامل شرکت مزبور منعقد شد.

اکبر نیازی، عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی در جریان انعقاد تفاهم نامه با بیان اینکه نخستین منطقه آزاد شمال ایران به عنوان یکی از کانون های اصلی تجارت و گردشگری کشور؛ با دسترسی مناسب جاده ای، هوایی، بندری و ریلی و قرارگیری در پهنه ژئوپلیتیک منطقه و شاهراه های ترانزیتی کریدورهای بین المللی به ویژه شمال - جنوب دارای ظرفیت ها و فرصت های متنوعی در زمینه های مختلف است، افزود: سرمایه گذاری در بخش های موضوع این تفاهم نامه دارای دستاوردهای با ارزشی برای کشور و منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاء تفاهم نامه اجرای پروژه گردشگری منطقه آزاد انزلی با صندوق بازنشستگی کشوری

امضاء تفاهم نامه اجرای پروژه گردشگری منطقه آزاد انزلی با صندوق بازنشستگی کشوری