مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-14بين الملل

دست رد رییس بیمارستان العوده غزه به سینه ارتش اشغالگر


رییس بیمارستان العوده در شمال غزه، با اشاره به این که، ارتش اشغالگر مهلت داده تا ساعت 10:00 صبح امروز این بیمارستان را تخلیه کند، تاکید کرد که کادر درمان مصمم به ماندن و ارائه خدمات به مجروحان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امروز (شنبه، 14 اکتبر)، در هشتمین روز عملیات طوفان الاقصی ، رییس بیمارستان العوده در شمال غزه، اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه این بیمارستان، ضرب الاجل تعیین کرده و اعلام کرده که کادر درمان و خدمات این بیمارستان مهلت دارند که تا ساعت 10:00 صبح امروز به وقت غزه، آن را تخلیه کنند.

  مدیر بیمارستان العوده در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی، تصریح کرد: ما درخواست تخلیه بیمارستان از سوی اسراییلی ها را رد می کنیم زیرا بیمارانی داریم که امکان انتقال آن ها، وجود ندارد.

کارکنان ما متشکل از 35 پزشک و نیروی پشتیبانی است که مصمم به ماندن و ارائه خدمات به بیماران هستند.

از سوی دیگر، جنبش حماس نیز طی بیانیه ای از سازمان ملل و نهادهای بین المللی مرتبط خواست که برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن بیمارستان ها و مراکز بهداشتی وارد عمل شوند.

  از سوی دیگر، خبرگزاری اسپوتنیک، لحظاتی پیش گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان غزه شش دیگر فرصت داده که برای در امان ماندن به سمت جنوب نوار غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رد رییس بیمارستان العوده غزه به سینه ارتش اشغالگر

دست رد رییس بیمارستان العوده غزه به سینه ارتش اشغالگر