مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-11سياسي

ضرورت تدوین آیین نامه های جدید در حوزه دریایی


رییس هیئت معارف جنگ با تاکید بر ضرورت تدوین آیین نامه های جدید در حوزه نیروی دریایی گفت: آیین نامه های جدید در حوزه رزمی، بیماری،رفنی و بستری در دریا تدوین شود.

- ایسنا/مازندران رییس هیئت معارف جنگ با تاکید بر ضرورت تدوین آیین نامه های جدید در حوزه نیروی دریایی گفت: آیین نامه های جدید در حوزه رزمی، بیماری،رفنی و بستری در دریا تدوین شود.

امیر سرتیپ ناصر آراسته چهارشنبه 19 مهر ماه در نشست تخصصی تبیین ابعاد حضور ناوگروه 86 که در دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد، با اشاره به کار بزرگ ناوگروه 86 در دریا اظهار کرد: نیروی دریایی در ناوگروه 86 جهانی اندیشیدند و نیرویی عمل کردند.

وی با اینکه شما یک تفکر جهانی را در یک ناوگروه پیاده کردید، افزود: با تمام قدرت و توان خود یک ماموریت جهانی را انجام دادید.

این مسئول با تاکید بر لزوم طب دریایی برای نیروی دریایی گفت: با توجه به ماموریت های خطیری که دارید از هم اکنون به دنبال تربیت متخصص و فوق تخصص در حوزه طب دریا باشید.

رییس هیئت معارف جنگ ادامه داد: شما با این ماموریت خطیر، برای بنیان گذاری و ایجاد نیروی دریایی عصر ظهور خود را آماده کردید.

امیر سرتیپ آراسته خاطرنشان کرد: شما ثابت کردید که دیگر جیره خوار علمی بیگانگان نیستید و برای اثبات آن باید آیین نامه های جدید خدمتی تدوین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین آیین نامه های جدید در حوزه دریایی

ضرورت تدوین آیین نامه های جدید در حوزه دریایی