مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-17اجتماعي

ساخت 2 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی البرز


سرپرست معاونت فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از ساخت دو راهدارخانه جدید در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی اصغر قربانی، سرپرست معاونت فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: در حال حاضر 11 راهدارخانه برای خدمت رسانی به کاربران جاده ای در محورهای مواصلاتی البرز فعال است.

وی افزود: از این تعداد دو راهدارخانه در شهرستان ساوجبلاغ، دو راهدارخانه در شهرستان طالقان، چهار راهدارخانه در محور کرج- چالوس، دو راهدارخانه در کرج و یک راهدارخانه در شهرستان اشتهارد جانمایی شده اند.

این مقام مسؤول در ادامه از ساخت دو راهدارخانه جدید در راه های استان خبر داد و گفت: یکی از راهدارخانه ها در ابتدای محور کرج- چالوس (محدوده پورکان) درحال ساخت است و دیگری در قالب سوله راهداری در دهانه جنوبی تونل کندوان جانمایی می شود که در حال حاضر در مرحله ساخت اسکلت است و امیدواریم تا پایان سال جاری مراحل ساخت آن تکمیل شود.

قربانی به دیوار کشی محوطه راهدارخانه های خاتم گلسار، راهدارخانه عوارضی کرج- قزوین و راهدارخانه بین راهی شهرستان طالقان نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای این پروژه حریم املاک اداره کل راهداری و حمل و نقل ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی البرز

ساخت 2 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی البرز