مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-08اقتصادي

امسال، سال تاریخی تولید گندم در بیجار رقم خورد


با بیان اینکه کشاورزان بیجاری امسال یک سال تاریخی را از نظر تولید گندم رقم زدند گفت: این رکورد مرهون تلاش کشاورزان زحمتکش بیجار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، بهره گیری از ظرفیت های بالقوه درونی روستاها برای توسعه همه جانبه موجبات رشد روستاها را فراهم می کند.

   اکنون در توسعه یافته ترین دوران هستیم و باید از ظرفیت داخلی و درونی استفاده کرد ورویکردها را مبتنی بر توسعه قرار دهیم باید به روستاها و توسعه آنها توجه کرد.

به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، امروز مراسمی در دهستان جعفرآباد سیاه منصور در بخش مرکزی بیجار با حضور روستاییان، مسوولان   دهیاران برگزار شد.

  فرماندار بیجار در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و روز ملی روستا، دهستان جعفرآباد را نماد وحدت در استان کردستان و حتی کشور عنوان کرد و گفت: روستای جعفرآباد نماد کوچکی از کشور ماست که ترک و کرد و شیعه و سنی در نهایت صلح و برادری و هبستگی واتحاد در کنار هم زندگی می کنند.

محمدحسین محبیان با بیان اینکه کشاورزان بیجاری امسال یک سال تاریخی را از نظر تولید گندم رقم زدند گفت: این رکورد مرهون تلاش کشاورزان زحمتکش بیجار بود.

  وی افزود: در کشاورزی و دامپروری نیز می توان با تکیه بر علم و دانش بنیان شدن کشاورزی زمینه ارتقا و بهره وری را فراهم ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال، سال تاریخی تولید گندم در بیجار رقم خورد

امسال، سال تاریخی تولید گندم در بیجار رقم خورد