مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 23:552023-10-13بين الملل

فرار رییس رژیم صهیونیستی و رییس کمیسیون اروپا در پی حمله مقاومت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع صهیونیستی، شامگاه امروز (جمعه)، تصاویری از لحظه فرار «اسحاق هرتزوگ» رییس رژیم صهیونیستی و «اورسولا فون در لاین» رییس کمیسیون اروپا به پناهگاهی در تل آویو منتشر کردند.

- رییس رژیم صهیونیستی و رییس کمیسیون اروپا به دنبال حمله موشکی نیرو های مقاومت فلسطین به پناهگاهی در تل آویو فرار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع صهیونیستی، شامگاه امروز (جمعه)، تصاویری از لحظه فرار اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی و اورسولا فون در لاین رییس کمیسیون اروپا به پناهگاهی در تل آویو منتشر کردند.

دو طرف پس از آن به پناهگاه فرار کردند که نیرو های مقاومت، تل آویو و مناطق اطراف آن را هدف حملات موشکی قرار دادند و آژیر های خطر در این منطقه به صدا درآمد.

در این حمله، موشک های نیرو های مقاومت مستقیما با چند ساختمان در مرکز و جنوب تل آویو برخورد کرد و به دنبال آن چند شهرک نشین مجروح شدند.

نیرو های مقاومت فلسطین، صبح روز شنبه هفته جاری، در پاسخ به جنایات های رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی عملیاتی را تحت عنوان طوفان الاقصی آغاز کردند.

به دنبال این عملیات بزرگ، دست کم 1500 صهیونیست به هلاکت رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار رییس رژیم صهیونیستی و رییس کمیسیون اروپا در پی حمله مقاومت

فرار رییس رژیم صهیونیستی و رییس کمیسیون اروپا در پی حمله مقاومت