مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-30حوادث

2 ایستگاه آتش نشانی باید در بومهن ساخته شود


2 ایستگاه آتش نشانی جدید باید در شهر بومهن احداث شود که یک ایستگاه در مناطق با تراکم بالا و یک ایستگاه کوچک برای ورود به محلاتی با عرض کم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس پیش از ظهر امروز مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری بومهن با حضور فرماندار، معاون سیاسی انتظامی، فرمانده سپاه شهرستان پردیس، شهردار و اعضای شورای شهر در مرکز آتش نشانی شماره یک این شهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا کوچکی فرمانده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بومهن ضمن تبریک این روز اظهار کرد: طی یکسال اخیر دو ایستگاه اتش نشانی شهر بومهن به 558 مورد حادثه اعزام شدند که 98 مورد حریق منزل، 53 مورد حریق ضایعات، 36 مورد اعزام به محل تصادفات خودرو که منجر به حریق شده بودند داشتیم.

وی گفت: 59 مورد حریق مراتع، 38 مورد رها سازی افراد در صحنه تصادف، 61 مورد حبس شدن در آسانسور، 72 مورد نیز ایستگاه ها به شهرهای همجوار برای امدادرسانی اعزام شدند.

فرمانده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بومهن با بیان اینکه 7 مورد خودکشی در طی یکسال در شهر بومهن اتفاق افتاده که شاهد 2 تا 3 درصد افزایش هستیم، ابراز کرد: 14 مورد اعزام برای آوراربرداری و 42 مورد نجات حیوانات از دیگر آمار یکسال اخیر است که طی این سال 17 مصدوم و متاسفانه 5 فوتی را در عملیات های اعزامی داشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 ایستگاه آتش نشانی باید در بومهن ساخته شود

2 ایستگاه آتش نشانی باید در بومهن ساخته شود