مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-01فرهنگي

حرف های بی تعارف بهمن دان درباره فیلم ـ سریال هادی حجازی فر


بهمن دان، بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان در نقد فیلم «موقعیت مهدی» که با عنوان «عاشورا» و در قالب مینی سریال از تلویزیون پخش شد، - قرار نیست ترمیناتور بسازیم!/باید کارهای بهتری درباره شهید باکری بسازیم حرف های بی تعارف بهمن دان درباره فیلم ـ سریال هادی حجازی فر بهمن دان، بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان در نقد فیلم موقعیت مهدی که با عنوان عاشورا و در قالب مینی سریال از تلویزیون پخش شد، می گوید: برای شهید باکری باید فیلم هایی بهتر بسازیم؛ چراکه شخصیت ایشان آنقدر بالا بود که در پرده نقره ای سینما و فضای تلویزیون جا نمی شود.

بهمن دان در گفت وگویی با ایسنا ضمن نقد پروژه اخیر هادی حجازی فر که از تلویزیون پخش شد، به نکاتی درباره ی لزوم پرداخت صحیح به آثار دفاع مقدس در سینما و تلویزیون کشورمان اشاره کرد.

همیشه می خواهیم از شخصیت های دفاع مقدس ترمیناتور بسازیم! این بازیگر در پاسخ به اینکه آیا نسخه سریالی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر که شخصیت های شهیدان حمید و مهدی باکری را به نمایش گذاشت، توانست آن طور که باید تصویری صحیح از این شهدا و سال های دفاع مقدس را به مخاطب نشان بدهد؟ اینگونه بیان می کند: مسئله دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های بی تعارف بهمن دان درباره فیلم ـ سریال هادی حجازی فر

حرف های بی تعارف بهمن دان درباره فیلم ـ سریال هادی حجازی فر