مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-01اجتماعي

بهره برداری از 6 واحد آموزشی در کاشان


مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: هم زمان با جشن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 6 واحد آموزشی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: هم زمان با جشن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 6 واحد آموزشی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

علیمحمد بارفروش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجموعه مدارس شهدای انرژی هسته ای با اعتبار 280 میلیارد ریال از سوی سازمان انرژی اتمی برای ارتقای علمی عموم جامعه ساخته و تجهیز شده است.

وی افزود: مجموعه مدارس شهدای هسته ای در زمینی به مساحت 950 متر مربع و با زیربنای 2200 متر مربع در قالب چهارباب مدرسه با 28 کلاس درسی، یک واحد پیش دبستانی، آزمایشگاه، کتابخانه و ورزشگاه در شهرک خاتم الانبیا ساخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان، تصریح کرد: مدرسه حاج علی عصار کاشانی نیز به همت این نیکوکار کاشانی با اعتبار 150 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که شامل 12 کلاس درس با زیربنای 1545 مترمربع در زمینی به مساحت 1700مترمربع با 1000 مترمربع محوطه ساخته شده است.

بارفروش گفت: دبستان حاج علی عصار کاشانی شامل فضاهای جانبی اداری، نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه، کارگاه و اتاق دندانپزشکی است که پذیرای 360 نفر از دختران دانش آموز دوره ابتدایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 6 واحد آموزشی در کاشان

بهره برداری از 6 واحد آموزشی در کاشان