مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:102023-09-27سياسي

یکی از محور های اصلی جشنواره بین المللی سلامت دانشجویان را قانون مداری قرار دهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عسکر جلالیان، نیز در این نشست، با تمجید از مجموعه وزارت علوم و درایت وزیر برای این باور که دانشجویان را بخشی از خانواده می دانند، - معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری با بیان اهمیت موضوع قانون در سلامت، اظهار داشت: یکی از محور های اصلی جشنواره بین المللی سلامت دانشجویان را قانون مداری قرار دهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عسکر جلالیان، نیز در این نشست، با تمجید از مجموعه وزارت علوم و درایت وزیر برای این باور که دانشجویان را بخشی از خانواده می دانند، گفت: از وزیر محترم علوم، رییس این سازمان، دکتر نعیمی و دیگران برای عنوان شعار این جشنواره که می گوید ما یک خانواده ایم و هم سرنوشتیم سپاسگزاریم.

این شعار به نوعی شعار جهانی حقوقی هایی ست که نگران سرنوشت بشر هستند.

وی، افزود: در حقوق به ویژه حقوق بین الملل ایجاد هم زیستی مسالمت آمیز هدف بود، بعد از آن در حقوق بین الملل کلاسیک حرف از همکاری می زند، اما در حقوق بین الملل نوین می گوید باید با هم تعامل مبتنی بر مسئولیت داشته باشیم؛ یعنی از هم زیستی و همکاری فراتر می رود.

وی ادامه داد: این که ملت ها و دولت ها باید با هم هم زیستی مسالمت آمیز توام با همکاری و تعامل و مسئولیت پذیری داشته باشند برگرفته از تعالیم اسلام اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از محور های اصلی جشنواره بین المللی سلامت دانشجویان را قانون مداری قرار دهید

یکی از محور های اصلی جشنواره بین المللی سلامت دانشجویان را قانون مداری قرار دهید