مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:152023-09-23سياسي

چرا سفر امسال رییس جمهور به نیویورک متفاوت بود؟


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رییس جمهور به شایستگی نمایندگی ملت ایران در سازمان ملل را به عهده داشت، گفت: نقش نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی ایران در شکستن هیمنه غرب قابل انکار نیست.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رییس جمهور به شایستگی نمایندگی ملت ایران در سازمان ملل را به عهده داشت، گفت: نقش نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی ایران در شکستن هیمنه غرب قابل انکار نیست.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سفر رییس جمهور به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: امسال شاهد یکی از متفاوت ترین سفرهای روسای جمهوری نظام جمهوری اسلامی ایران به مقر سازمان ملل در نیویورک بودیم چراکه سفر رییس جمهور و هیئت همراه در شرایطی رخ داد که ایران یک بحران و فتنه بزرگ چند لایه را از سر گذارند؛ هدف از راه اندازی اغتشاش در کشور که به بهانه فوت یک دختر خانم کلید خورد، به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی، راه اندازی جنگ داخلی، تجزیه کشور و نابودی زیرساخت ها و بنیان زندگی تک تک شهروندان ایرانی بود.

وی ادامه داد: فراموش نکرده ایم که چگونه نظام رسانه ای جهانی در اختیار غربی ها مخصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی، یکپارچه علیه جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سفر امسال رییس جمهور به نیویورک متفاوت بود؟

چرا سفر امسال رییس جمهور به نیویورک متفاوت بود؟