مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-01اجتماعي

وقف در حوزه خانواده و فرزندآوری به تازگی ایجاد شده است


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: وقف در حوزه آموزش، کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند از قبیل موقوفاتی است که تقریبا جدید بوده، - اما وقف هایی با نیات جدید از جمله وقف با موضوع خانواده و فرزندآوری که در گذشته وجود نداشته، به تازگی ایجاد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین جمال ایزدی امروز 9 مهرماه، در نشست خبری که به مناسبت هفته وقف در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدا تنها یک موقوفه وجود داشته و پس از آن موقوفات زیاد شده است؛ لذا نهاد وقف به اداره و سپس به سازمان تبدیل شد که در حال توسعه است و به میزان گسترش موقوفات، نیات موقوفات نیز بیشتر می شود.

وی در خصوص نیت واقفان خاطرنشان کرد: مجموعه نیات واقفان در سامانه جامع موقوفات شامل 7 عرصه کلی است که در این 7 عرصه با زیرشاخه ها حدود 800 مورد نیت مختلف ثبت شده است.

ایزدی با اشاره به نیت موقوفات جدید اضافه کرد: در خصوص نیت واقفان، موقوفات مذهبی از جمله احداث مسجد، روضه خوانی و موقوفاتی از این قبیل همیشه وجود داشته است، علاوه بر این موقوفاتی در حوزه اسکان نیز از گذشته داشته ایم و همچنان این موقوفات انجام می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اظهار کرد: وقف در حوزه آموزش، کتاب و کتابخوانی، کمک به تحصیل دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف در حوزه خانواده و فرزندآوری به تازگی ایجاد شده است

وقف در حوزه خانواده و فرزندآوری به تازگی ایجاد شده است